Termeni de Colaborare

Cine poate deveni partener revanzator al produselor distribuite de Easy Mobile Distribution SRL

  • Orice societate comerciala care vinde retail sau online produse textile de casa, decoratiuni interioare, mobilier, saltele, haine, etc.
  • Orice persoana fizica ce doreste sa devina Agent de Vanzari Directe pentru produsele din oferta noastra.

 

Cum se incepe colaborarea

  • Va punem la dispozitie un pachet general de informatii sub forma electronica ce contine oferta ( liste de preturi ), cataloage, ghiduri despre produse pentru educare / instruire. Gasiti pe prima pagina a websiteului linkuri catre aceste informatii si le puteti descarca.
  • Studiati gamele de produse - dupa ce descarcati listele de preturi ce contin informatii despre, calitatea, caracteristici tehnice si alegeti produsele pe care doriti sa le revindeti.
  • Pregatiti oferta dumneavoastra pentru vanzare adaugand un adaos la preturile de distributie.
  • Pregatiti-va sa sustineti activitatile de vanzari
    • Daca aveti un Magazin Retail, alegeti cateva produse pe care sa le expuneti. Merita sa faceti o mica investitie, la prima comanda primiti un discount suplimentar. Riscul este zero, le puteti retura oricand si primiti banii inapoi.
    • Daca aveti un Magazin Online, descarcati imaginile produselor si lista de produse cu descrieri pentru a importa direct in magazinul dumneavoastra produsele.
    • Daca doriti sa deveniti Agent de Vanzari Directe, solitati-ne Kitul de Vanzari Directe.

     

Cum sa comandati produse

Plasati comenzile astfel

Comenzile se transmit prin

  • Interfata de Comenzi ( recomandat, procesarea este foarte rapida )
  • Telefonic
  • Prin Email la comenzi [ at ] easymobile . ro

In cazul in care plasati comenda telefonic sau prin email, va rugam sa aveti pregatite codurile produselor / descrierile exacte pentru a evita erori in procesarea comenzii.

 

Livrarea produselor

Se face

  • Direct de la depozit catre un reprezentant al dumneavoastra
  • Prin Curier, catre dumneavoastra
  • Prin Curier, catre Clientul dumneavoastra, daca sunteti revanzator, avem un contract de colaborare si daca ne trimiteti factura si AWB-ul catre destinatarul final

Program de lucru procesare comenzi si livrari

  • Comenzile se proceseaza zilnic intre orele 11 00 si 15 00.
  • Comenzile primite dupa ora 15 00 se vor procesa a doua zi.
  • Marfa poate fi ridicata la cel putin 1h de la primirea comenzii.
  • Livrarile de la depozit se fac intre 12 00 si 17 00
  • Livrarile prin curier se fac pana la ora 16 00.

 

Plata produselor comandate

  • Se face in avans, inainte de ridicarea / expedierea comenzii
  • La termen, daca aveti semnat cu noi contract de colaborare in acest sens

 

Returnarea produselor - Conditiile de returnare a produsului

Daca din anumite motive, produsul nu corespunde cerintelor clientului, ni-l puteti returna in urmatoarele conditii de stare

  • Ambalajul original trebuie sa fie intact ( fara taieturi sau rupturi, fara urme de banda adeziva, asa cum l-ati primit
  • Produsui trebuie sa fie asezat in cutie / impachetat in forma originala
  • Produsul nu trebuie sa fi fost folosit / purtat / spalat / cu pete / asezat pe alte produse cu scame / murdare
  • Produsul nu trebuie sa aiba impregnate mirosuri diferite de cel initial in urma fabricatiei - nu trebuie sa miroase a detergenti / balsam ./ deodorant etc

Daca se constata lipsa unor elemente ale setului returul va fi refuzat) cu exceptia cazului cand lipsuri au fost anuntate la receptia produsului.

Pentru a putea returna produsele, va rugam sa ne anuntati in maxim 5 zile de la data primirii coletului (va rugam sa pastrezi chitantele de la posta/curier). Coletul poate fi trimis inapoi in maxim 10 zile de la data primirii lui. In caz contrar, returul va fi refuzat!